Termékajánló

VitrA

VitrA Global

A VitrA Global története egy kis műhellyel kezdődött Isztambul egyik kerületében. 1942-t írtunk, egy nyolc fős csapat fáradhatatlanul dolgozott azért, hogy az országot különféle fajansz termékekkel lássa el, amelyeket a második világháború alatt Törökországba nem lehetett behozni.

A Dr. Nejat Eczacıbaşı Kerámiagyár, ahogyan akkor hívták, volt a VitrA előfutára. A háború után a gazdasági fellendülést egy építési fellendülés kísérte, ami azt jelentette, hogy fokozódott a kereslet a kerámia higiéniai termékek iránt. 

1958-ban a társaság megnyitotta első modern, kerámia szaniterekkel foglalkozó gyártóüzemét, miután egyre nőtt az anyag iránti igény, mivel a márvány elvesztette népszerűségét. 

1966-ra a VitrA-t márkanévként elfogadták: a vitrify rövidítése (az üveg keménységére és fényezésére emlékeztető valami előállításához), vagy üvegesített termékek - kerámiaáruk.

A vállalat diverzifikálása érdekében 1979-ben megnyílt a csaptelep-gyártó üzem, amely kiegészítő fürdőszobai termékeket kínált az egészségügyi termékek mellett. A VitrA ezután nem vitatott vezetője volt a török ​​piacnak, 1983-ban nemzetközileg is elindították a ma ismert márkát. Ma a VitrA a fürdőszobai alkatrészek teljes skálájának vezető globális szállítója.

A VitrA termelésének ötven százalékát külföldön értékesítik egy hatalmas forgalmazási hálózaton keresztül, amely több mint 150 bemutatótermet és 2000 értékesítési pontot tartalmaz, több mint 75 ország nagyobb városaiban, öt kontinensen.

Sok minden megváltozott 1942 eleje óta, de a VitrA büszke örökségére épít, hogy kortárs fürdőszobákat és csempéket hozzon létre időtlen vonzerővel és elérhető luxussal.

Az Eczacıbaşı Building Products Division világszerte működik, és összesen 13 gyártóüzemmel rendelkezik: 8 Németországban, Oroszországban és Franciaországban, 5 Törökországban. Ezek a gyárak összesen átlagosan 5 millió kerámia szanitert, 30 millió négyzetméter kerámia és fali burkolatot, 400 ezer fürdőszoba bútort, 2 millió csaptelepet, 350 ezer kádat, 1 millió fürdőszobai kiegészítőt, 500 ezer rejtett tartályt és több, mint 1 milliárd WC-t és WC-ülőkét gyártanak évente.

VitrA és a környezetvédelem

A VitrA, mint a globális fogyasztási cikkek fő gyártója tisztában van a környezeti fenntarthatósággal kapcsolatos felelősségével. Annak érdekében, hogy megmutassa elkötelezettségét a fenntartható termelés iránt, a VitrA iránymutatások sorozatát állította össze, amelyek Blue Life néven szerepelnek, és amelyek magukba foglalják mind a gyártási folyamatot, mind a végtermék felhasználását. A VitrA fenntartja a Blue Life termelési, tervezési és menedzsment filozófiáját - a gyártáshoz szükséges alapanyagok kivonásától egészen a késztermékig.
A VitrA termékeit úgy alakították ki, hogy a víz- és energiafelhasználás szempontjából hatékonyabbak legyenek. A VitrA tervező csapata által készített új WC-k, piszoárok és csaptelepek évente több mint 190 tonna vizet takarítanak meg a végfelhasználó szintjén, biztosítva ezzel az energiafogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás jelentős csökkentését. Például a Matteo Thun Water Jewels fürdőkádja csökkenti a készülék belső mélységét 30 cm-re a 38-44 cm-es ipari szabványtól, ezáltal ösztönözve a fogyasztókat, hogy kevesebb vizet használjanak fel. Eközben a Ross Lovegrove MOD mosdókagylója mindössze 6 cm mély, ami csökkenti az erőforrások felhasználását a termelésben és segít a fogyasztóknak a vízmegtakarításban. A termékfejlesztés élvonalában a VitrA nemrégiben vízmentes vizelde-piszoárt dobott be az Arkitekt sorozatba, és bemutatta a világ legvízhatékonyabb WC-edényeit is. 

VitrA és vitra

Vitra. (kis „v” és „a” betűkkel és ponttal) egy svájci cég, amelynek célja a házak, irodák és nyilvános terek minőségének a tervezéssel való javítása. Az 1950-ben alapított családi vállalkozás funkcionális és inspiráló belső terekkel, bútorokkal és kiegészítőkkel rendelkezik. A márkanevek hasonlósága ellenére vitra és a VitrA között nincs kereskedelmi kapcsolat. 

Webáruház készítés